Haväng

I söndags ville jag komma ut lite, det är så tråkigt att alltid vara på samma ställe om man ska hitta på något.
Och Melwin älskar att vara ut!
Koka kaffe, fixa goda mackor och sen i in bilen.
Jag var inte helt säker på vägen men LEESAN FIXAR!
Jag hittar alltid, till slut kom vi till haväng. Jag har inte varit där sen jag bodde på Pilevallen och det är länge sen. Dexter hade vi också med oss, han gilla att få komma ut. Men fan vad han är dryg att ha i bilen. Han piper och skäller. Niklas satte på han munkorgen för att han inte ska skälla det är jätte jobbigt. Men den kan han plocka av sig så det är tyst i ca 5 min. Men efter en stund blev han tyst.

När vi kom fram hitta jag en bra plats där Melwin kunde springa runt Dexter med. Melwin kasta pinnar till Dexter, och när Melwin ska ta dom så släpper Dexter dom på en gång. Så gulligt!
Här kommer lite bilder...



Melwin tittar på Dexter när han busar



Här kastas det pinne, vilka stilar vi ligger inne med!



Melwin ska också kasta pillen!



Mossa är gott att äta



Dags att vila...



Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0