Första turen, antagligen inte den sista!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du helt jäkla galen? Hur fan kan du låta ett litet barn åka cross utan hjälm och vid stora vägen där bilar kommer dessutom???? Man kan inte bli annat än förbannad när man ser det. Det märks att du är för ung för att vara "mamma" till ett barn! Detta är verkligen hemskt att se!!!

2010-04-09 @ 07:11:28
Postat av: Anonym

Hej hej!

Trevlig blogg du har där du delar med dig av allt. Det är tufft gjort!! :)

Såg mysigt ut på filmen, men jag skulle vilja att lillkillen hade en liten hjälm på huvudet. Snart kan han ju själv börja köra :)

Ha en bra dag!

2010-04-09 @ 10:21:53
Postat av: Lee

Klart jag är helt galen! För det första så går crossen typ i 7 km precis lika fort som när man år. För det andra är den ingen stor väg. Kommer en bil i halvtimme! Visst är jag en dålig mamma!

2010-04-09 @ 11:49:31
Postat av: Lee

Någon stans måste man vara tuff!

Klart han skulle haft hjälm på sig men vi skulle bara köra en sväng, tänkte inte på att hämta den... Men ska bättre mig!

Kul att någon tycker att bloggen är trevlig!!!

Ha en bra dag!!!

2010-04-09 @ 11:51:23
Postat av: Anonym

Hej igen! En olycka händer så snabbt!! Men man kan inte tänka på allt alltid, så är det bara!! :) Jag tycker inte att du är någon dåliga mamma till din lilla kille, som många kommenterar på din blogg. Han ser ut till att trivas och det är det viktigaste!! Otroligt gullig unge!!

2010-04-09 @ 12:57:48
Postat av: Anonym

inte tänka på ALLT???? men herre gud,man sätter väl inte ens ett barn på en cykel utan hjälm!!

inte heller går på man på toa o lämnar en ettåring utan tillsyn,o sedan dessutom tycker att det är jättekul att han klättrat upp i vasken??? han kunde ju fallit av pallen o skadat sig. Säger inte att du är en dålig mamma,men omogen..så snälla du tänk dig för,,en komplimang dock för att du är så naivt ärlig..

2010-04-09 @ 13:08:11
Postat av: Lee

Sv: Till hej igen.

Visst kan den det, men jag menar crossen gå lika fort som jag går med vagnen och skulle han trilla ur den så skadar han sig med, man han kan inte trilla ut han sitter fast. Men jag vet det var dumt gjort att inte ta på han hjälmen, men det fixar vi till nästa gång. Folk som läser denna blogg har inte alla hönsen hemma, har HELT glömt bort att vara trevliga! Men men. Ja visst är han söt min lilla Melwin! Hihi...

2010-04-09 @ 21:09:18
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Lee

Sv till den OTREVLIGA!

Nä en OMOGEN mamma kan inte tänka på det att skydda sitt barn. En OMOGEN mamma tänker bara på hur snygg hon är och när hon ska festa! Men DET tänker INTE jag på iaf!



Mitt barn går före allt, PRECIS allt!

Jag gör det som är bäst för han!

Så som jag vill ha det får han det,

TEX: Torr blöja, nya rena och hela kläder, mätt mage, många skratt!



Man måste gå på toa om du inte visste!!!



IDIOT JÄVEL!!!!

2010-04-09 @ 21:13:40
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Vickan

Amen för helvete, om du nu stör dig så in i helvete på Lees blogg varför i helvet läser du den då? Kom igen. Hur moget är det sen att vara anonym i sina kommentarer? En mogen person står vad den säger.



Leesan, filmen såg svin rolig ut. Garv så jag höll på dö! :D Love <3

2010-04-14 @ 09:26:27
Postat av: Anonym

från otrevlig,du har missuppfattat mig totalt..det här var min allra första kommentar här,,alltså inte jag som skrivit en massa skit innan,tror att du är en riktigt kul o go mamma,så det jag skrev om omogen var inte illa ment,blev själv mamma långt innan jag var "mogen" för det,men det har gått mycket bra för mina barn i alla fall,men mycket p.g.a det fanns människor som sa sanningar o stöttade mig,reagerade bara på "inte tänka på allt",de flesta olyckor med barn händer ju tyvär i hemmet,inte p.g.a dåliga mammor,utan lite tanklöshet.tycker att du verkar vara en tjej med go i,så du fixar det här,det är jag helt övertygad om..o som sagt det är härligt med ärliga människor som du..det var absolut inte ironiskt menat,kram på dig o kämpa på..en gammal gammal mamma.

2010-04-15 @ 09:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0