Här har man sällskap när man sitter och bajsar!

Jag gick in på dass i godan ro för att göra nr 2. Som vanligt när jag gör nr 2 spelar jag alltid tetris percis som alla andra läser något. När jag satte mig på dass så hör jag att det praslar, tänker inte mer på det. 1 sek efter det ser jag en mus som springer över golvet. JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! Fy fan det var det värsta jag har varit med om. Jag gick ut till Mamma, mamma är här och ska sova här. Jag sa till henne att det var en mus på dass. Hon gick in på dass i hopp om att han skulle slå ihjäl musen med flugsmällare... Jag tänkte bara jaja... Sen hör jag mamma, fan den sparn ut, sen ser jag den springer in i stora rummet samtidigt som jag skickar lägesraport till Niklas vad som händer. Och nu vet vi inte vart den är, men jag har laddat fällan med Perssons tunna skivor skinka. Hoppas att det smakar, för när jag vaknar ska den sitta i fällan. Annars utrummer jag huset och flyttar in i bilen. Usch!!!

+ = En RÄDD LEE

I morgon ska det se ut så HÄR:




HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

fyy fan lee.. så där gör man inte.. du får lov att ta bort dem.. men lägg inte upp en bild på det.. stackrs krake.. vet jag vet dem försör jätte mycket.. men endå..

2009-11-23 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0