Fredag!

Idag hade jag tänkt att jag bara skulle städa hela dagen. Men så råka jag hamna vid datan och börja prata med Petra. Sen var det kört! Hon var hemma och hade det tråkigt, så jag sa till henna att komma hit och hålla mig sällskap! Så blev det med. Men jag fick städat ändå. Nu är allt damm borta. Och Melwin skulle hjälpa mig att damma men det gick då inet så bra för han. Han skulle resa sig upp med hjälp av hyllan på möblen, men han tappa taget och trilla. Så det blev lite blåa märken på kinden.

Sist men inte minst blev jag bjuden på middag idag! Det var Daniels ide att dom skulle bjuda mig på middag, gott som fan var det iaf. Just det min batning går inte så bra. HAHA! Men skit i det! Jag har haft en jätte trevlig kväll iaf. Melwin med tror jag, han har varit snäll iaf. Lill Melvin han har börjat att röra sig nu med. Fast inte fram han tar bak först! Hehe

Allt är bara bra med oss annars, fast jag känner ett obehag över att bo här nog mycket pga den störda grannen. Hoppas att det snart går över iaf. Det är jobbigast om kvällarna/natten. Det värsta är när Texas eller Dexter skäller till, då tror jag att det är någon som är på väg in i huset. Fan vad jag hatar det. Jag som trodde att Niklas skulle komma hem i natt men så blev det inte. Dom fick inte lossa förän kl 12.00 så det fick ble 22.00 båten hem så han kommer hem i morgon. DET SUGER! Han har mamma med sig, hon ska kolla till Melwin för vi ska bära bränne. Sen ska Niklas köra och jobba igen på söndag, det SUGER det med. Sen visste han inte om det blev 3 svängar denna veckan, och blir det det ska jag ha en STOOOOOOOR peng till Ullared!


Kommentarer
Postat av: Petra

Jasså Ullared på G? Jag ska dit nu snart om nån vecka, precis innan lön så där inte är sjukt mkt folk =)

2009-09-12 @ 13:18:36
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0