Anna ANKA!

Vilken jävla subba.
Hon är en av dom som är med i Svenskafruar i Hollywood.
Jag skulle bara vilja kräka på henne.
Fan vad hon ska trycka ner folk hela tiden.
Fy vad jag var sur när jag hade sett det!
Jag har läst att hon suger av sin man varje morgon för att han ska vara nöjd och inte vara otrogen!

Lite vad hon sa:

"Barnflickan är i från skolan, hon tjänar 16 000 dollar på ett år. Det är vad jag lägger på smink i månaden"
"Asså dom är så mesiga, jävla bondlurkar"
"Allt ska vara tipp topp annars får dom sparken"

KÖÖÖÖSSSSS MIG I RÖVEN SÄGER JAG BARA!!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv: Haha ja kanske men det var lättare förr.



Jag såg också på det programmet igår. Oh jag blev arg bara jag hörde hennes röst. Hon är nog den största bitchen i världshistorien. Ofta 17 miljoner för smycken.

HAHA

2009-09-15 @ 16:43:00
URL: http://absolutelullan.blogg.se/
Postat av: Lizzie

En uppblåst bimbo som livnär sej på sin man som har pengar.Såna tjejer är irriterande som FAN.

Så förstår dej att du blir lack :)

2009-09-16 @ 10:54:01
URL: http://chibi84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0