Någon människa vill lägg 12 kr på något korkat!

Idag när jag gick och hämta posten som vanligt. Då ligger där ett brunt brev till mig och det hört precis som att någon har lagt grus idet. Jag vissar det för Niklas han undra om jag har köpt knark, men HALLÅ! Men iaf så öppnar jag det, ser att det ligger citronsyra i det och en beskrivning på vad jag ska göra.

Detta fick jag:

Det går inte att ladda upp bilder vet ej varför...

Det står iaf så här:

Hej (iack alltför) kära trådskaparen, här är instruktionena:
Pulvret appliceras analt på barnet i riklig mängd...

HA KUL!

Med förjävliga hälsningar // Konstvärket

--------------------------------------------------------

Det finns fan sjuka människor, om det hära skulle vara roligt det vet jag inte. Jag vet så mycket att brevet är stämplat i Göteborg, och att jag inte har skapat någon tråd.
Men tack för citronsyran nu slipper jag köpa det, ska göra tvättmaskinen ren i från kalk!

Kommentarer
Postat av: haha

haha.."ska göra rent tvättmaskinen" den va bra

joe,sjuka männsikor kommer det alltid finnas..

men bra du skriver så man är beredd

2009-10-09 @ 09:09:00
Postat av: Karin Olsson

Som mina elever brukar säga:"....och...skaffa dig ett liv!" Man kan ju undra vad det är för människor som inte har vettigare saker att fylla sitt liv med!

Du löste det ju briljant --- avkalkning av tvättmaskinen, coolt! Det skulle avsändaren bara veta!

2009-10-09 @ 18:06:39
Postat av: Mamma Lee

Karin: Ja det är preci vad jag vill säga till den som har skickat det till mig. Det är så töntigt. Ja dom skulle visst det att jag ska fixa med maskinen! Hihih

2009-10-09 @ 23:43:52
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0