Vilodag idag!

Idag blev det inget med att gå ut och gå. Jag vila idag, så jag och Melwin har myst Janni var här i em. Ni ikväll titta Chris en sväng. Det är så tråkigt nu när dom har flyttat, dels att nu ses vi inte lika ofta och vi är inte ute och gå som innan. Nä det var dumt att den gården var till salu, blä! Men det är jätte roligt för dem att bygga upp det precis som dom vill ha det. Hoppas att det händer mig med någon dag.

Mammas pojkar det är bara sååå roligt.
Gerd Christians mamma tjatar om den dära Martina hela tiden. Men snälla, hon är ju helt frels i henne. Jag tror att Christan kommer att välja Viktoria, jag känner det på mig. Bobbys mamma hon är inte frisk så är det bara.

I morgon kommer det en försäljare, som säljer köksluckor vi ska få pris på vad det kommer att kosta att fixa till köket, jag är sååå trött på det. Hoppas att det kan vara klart till sommaren. Jag tror att det blir som jag vill att Melwins ska få vårt sovrum och vi ska ta hans, sängen får plats men det blir trångt på sidorna kanske 30 cm. Det stör inte mig jag tycker det är så onödigt att vi ska ha det största vi sover bara där. Så det är bara till att börja måla sovrummet sen, nu är det vinrött men det ska bli vit sen ev vägg men gul,grönt,blått och en färg till men jag vet inte vilken. Ni kanske kan hjälpa mig på traven??

Janni ska antaglingen fixa mitt hår på lördag ska bli roligt att se vad hon vill göra med det, fria händer eller ja allt utan rött. På kvällen är det fest hos Linda och Peter kanske Tingvalla sen, får se om jag känner för det. Nikas ska nog inte med, han vill inte vara nykter och vi ska till Skurup på söndag, det finns fördelar men att inte ha körkort med :) Men det blir säkert roligt.

:)

Kommentarer
Postat av: Petra

vad skulle de ha för nya luckor? de skulle ha 40 000 kr till vår så vi sket i det och beställde nytt.. inte mkt dyrare

2009-11-22 @ 15:34:32
URL: http://pesp.blogg.se/
Postat av: Petra

OKej =) men hurmkt skulle dom ha för det?? vi tyckte de va sjuka priser.. sen har väl vårt kök suttit sen iaf 1968 för då hade de helrenoverat huset.. kanske suttit längre.. men vårt nya kommer 1 december ska bli sååååå spännande att se hur det blir =)

2009-11-22 @ 19:54:11
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0