Tisse...

Jag, Melwin och Tisse (Texas) gick en lååååång runda idag. 1½ timme Tisse gilla det han var jätte nöjd. Melwin gilla det men han somna. Han är så söt i sin nya overall som han har fått av kusien, där är fusk päls på den och det är så fint. Ute på våran tur träffa vi på ett par hundar och som vanligt vill jag ha Texas lös för jag tycker det är lättare. Han gick så snällt sidan om mig hela tiden. Han kan bara han vill.

Melwin och sin pappa har haft paryt i kväll.
Melwin, majskrokar :)
Pappa, ostbågar

Han bara älskar sina krokar. Han är så söt när man tar fram dom han hoppar och har sig.
Snart är det väl dags för kudden. Ska kolla om vi kan hitta på något i morgon, en tur någon stans...
5 år den 28/11 då vet jag vad vi ska göra! :D



Min älskade Texas



Min älskade Melwin & Niklas



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0