Mitt hjärta

Vakna upp brevid en sur gubbe (Niklas). Tur var att han skulle köra och jobba.
Som vanligt har jag varit ute och gått idag, Melwin jag och Texas gick till kroneskogen. Texas älskar att vara i skogen. Det var jätte skönt idag med för vi träffa inte på någon. Texas fick gå lös hela tiden, han sprang runder som en galning. Melwin älskar när vi är ute och går han sitter och tittar på alla och säger mamamamamamamama hela tiden. Min sötis! Melwin fick nog lite för mycket av skogsluften, efter en flaska varm vällning somna han så gott så. Det är så tråkigt när han somnar då har man inte att prata med. Vi var ute i 2 timmar så underbart. Vi har lekt lite med kameran idag med det är lite jobbigt när man ska ta bilder på Melwin för han ska ta den hela tiden. Men vi fick några bra bilder! Sen var vi myst det är nog fler tänder på väg kan jag tro.



Här visar han sitt rätt JAG!



Klart man kan äta på den med!?



Bevis på att han ska ta den hela tiden :)



Melwin säger:
Titta nu mamma så ska jag visa vad jag kan! :D



Jag kan klättra upp och lägga här och titta!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Vilken sötnos :)

2009-11-17 @ 17:59:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0