Måndag

Världens tråkigaste dag på veckan. Gick upp mottvilligt i morse, ville inte gå upp. Jag älskar min säng varför gör inte Melwin det? Hmm. Nä han är som sin pappa när han har vaknat ska ha upp. Men jag kan ligga kvar i timmar och titta på tv. Så skönt så. Melwin och jag har varit hos Linda och Linus. Linda skulle flytta knapparna på min kappa för jag är jätte dålig på att sy, har inte tålamodet till det +  det blir alltid fel. Niklas skulle haft gjort det i snart 1 år men han får man sparka igång för det ska hända något. Nu är det gjort och det blev toppen!

Vi har inte hittat på så mycket idag, hoppas på bra väder i morgon tänkte ta mig en cykel tur men Melwin, hoppas att han gillar att åka på cyklen nu. För det gjorde han inte innan. Snart är det dags för kudden!



Bjuder på en sommar bild!

Kommentarer
Postat av: Malin & Tuva ♥

Gå in på nytt inlägg. Tryck på HTML brevid där du trycker när du ska ladda upp bild och klistra in denna koden:



<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FFW_EcbPd1s&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FFW_EcbPd1s&hl=sv_SE&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>



Sen tryck uppdatera och spara inlägget så e de klart! Såg att du bara lagt in länk. =)



Kramis

2009-11-23 @ 22:06:08
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0