Hoppas Hoppas Hoppas!

Idag la jag in en annons på Dexter, 30 min senar ringer det ett äldre herre i från norra skåne.
Han berätta om dom, det låter toppen om jag säger som så!
Dom bor vid skogen har en jätet stor skog bakom huset. Sen har dom en tik på 4,5 år som heter Dina hon är schäffer, rottis och dobreman nästan som Dexter. Sen har dom en till en gammal 14 år som inte alls har långt kvar. Nu vill dom ha en kompis till Dina för nu har hon inte att leka med. Mannen jobber inte så han är hemma hela tiden, han är ute i skogen 4 timmar om dagen TOPPEN! Så dom kommer på söndag och ska kolla på Dexter.

Nikals blev inte alls glad när jag ringde till han. Jag förstår han med för han tycker jätte mycket om Dexter. Jag försökt förklara för han att man kan inte ha kvar en hund som man inte har tid med. Alla här hemma mår dåligt av hur Dexter håller på. Så Niklas förstog sen och det var jätte skönt. Så klart att man kommer att bli ledsen om han nu åker. Men vi släpper inte han, dom får låna hem han så får vi se sen hur det funkar om dom kan ha kvar han eller inte. Men Dexter har lätt för att anpassa sig. Så på söndag kl 12.

Städat Städat Tvätta Tvätta det har jag gjort i dag. Något tråkigt. Nä nu blir det åter ner i tvätten... :(

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Svar: Nä jag fattar inte heller de.. vad är så farligt med lite regn ? Visst jag hade fattade det om det hade blåst storm och verkligen öst ner.. Men när jag kom ut där var det inte ens regn...



Nu är det ju inte min häst, utan min kompis..och jag vill inte "sätta henne i skiten".. Därav sa jag inget otrevligt eller sånt..

2009-11-28 @ 00:41:22
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Klara

Har de hämtat han???

2009-11-29 @ 18:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0