3,4 kg sen i lördags!

Woohoo! Jag har tappat 3,4 kg sen i lördags. Jag känner mig så duktig. Det hjläper nog mycket att jag är ute och går minst 1½ timme varje dag. Och nu nutriletten smakar gott nu med.
Idag skulle jag ut och gå, precis när vi skulle gå kom sanna förbi körandes så dom hängde på, vi hann gå 50 meter då kom Chris med och hon hängde också på! Det blev 2 timmar en ganska så lång sväng i skogen det är synd att säga att vi gick sakta. Sååå skönt var det när vi var hemma igen! Dom stanna en stund Theo och Melwin lekte lite. Nu i kväll skulle jag ställa i ordning på Melwins rum, hann med lite sen vill han sova. Får fortsätta i morgon, skötbordet är bort nu. Det kändes inte lönt att ha det kvar, han ligger ändå inte stilla! I morgon blir det mamma träff trevligt. Niklas kommer hem i morgon middag hoppas att han är på glatt humör!



Titta som vi kan!



Ge mig den!!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag förstår inte varför du är sambo med Niklas för det enda han gör är ju surar, är dum o snål enligt dig på denna bloggen, det är väldigt sällan man ser att du skriver något bra om honom,tänk om han skulle skrivit så om dig,inte så kul kanske???

Tänk på så många andra barn som bara har sin mamma som förälder för att pappan skiter fullständigt i att de har satt ett barn till världen. Va inte så kritisk,försök o se det positiva också och framförallt kanske skriva det!

2009-11-18 @ 12:43:08
Postat av: Johanna

Vilken smak dricker du?

2009-11-18 @ 18:09:15
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Jessica(mamma till Leia)

sv: Leksaken är köpt på öb för endast 49kr ;)

2009-11-19 @ 11:57:05
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0