Världens tråkigaste söndag!

Vaknade efter hade sovit i 7 timmar utan att vakna en gång, (lilleman var inte här).
Gud så skönt det var.

Vi hämtade han, allt hade gått bra han var hos farmor och farfar.

Skulle till boan och kolla på gåstol men den dom hade såg inte bra ut.
Niklas tyckte den var ful. Haha.
Jaja.

Sen var Niklas hemma en stund sen skulle han jobba.
Tråkigt att ha redan skulle köra idag.
Men men.
Ska följa med han på tisdag.

Jag la mig på soffan, lilleman sov i sin vagn.
Jag somna och vakna 2 timmar senare när Niklas ringde och skulle säga god natt.
Jaha, då fick jag inte sova med.

Jag ville göra något, jag skicka till Chris men fick inget svar.
Så jag gick ut en sväng själv, skönt var det.
Det tyckte Melwin med.

Pytt i panna blev det till middag idag, det var gott.
Titta lite på tv.
Natta Melwin.
Sitter här nu, och Nu ska jag lägga mig!

Puss å kram

GOD NATT!!!

p.s ROLIGT ATT SE ATT FOLK SKRIVER NU! d.s :D :D :D :D :D



Melwin med sin nya tröja han fick av sin Pappa!



Sötnosen själv!



Så gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0