Valborg 2009

Jag har inte haft det så roligt på länge som jag hade det igår. Fan vad jag älskar mina vänner dom är så roliga, min lilla kossa är SÅÅÅÅÅÅÅ roligt! Inte trodde jag att Sofie var så rolig, för det var hon. Och vilken god pasta goja Chris hade gjort muns, och Martinas potatis sallad. Jag tog det lungt med drickan för jag ville inte att jag skulle somna i en hörna. Men så belv det inte, jag tog det så lungt så. Och det var skönt jag kom hela vägen till Tingvalla och fick se scotts.

Sofie fick nog lite mycket dricka haha, hon trilla av bänken flera gången för det var ju ingen som putta på henne. Haha.

Synd bara att kvällen slutade som den gjorde. Niklas kan inte dricka, han ska bara bli så full alltid. Men nu har han ÄNTLIGEN fattat att han inte kan dricka hoppas att han står till det med. Så när det är sommarnatta är det Niklas som ska vara nykter. Hoppas att det blir så med.

Tack Gustav och Dennis för hjälpen! :)
Tack Maritna och Björn för en lyckade fest! :)
Tack alla för en jätte rolig kväll! Det måste vi göra om fast med en NYKTER Niklas :)









Hur ser dom ut? :)



:D



Undra om det är gott NIKLAS??



Haha



Undra om muskien är för hög för Niklas lilla öra!



Tänt var det här!



:D Glada paret!



Svampen :)



Niklas i den nya frillan... Fint mycket fint!



Barnen är i gång och leker (sofie&chris)



Cigg+grogg=Glad :D



Undra hur han mår!!



Och han...



Haha



Här går det vilt till på dansgolvet



:D :D :D :D :D :D :D :D



Hoppasan...



Undra vad Chris såg?



Han är ju inte alls snygg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0