Surfi**a!

Ja det är precis vad han är!
Nu ska jag behöva fixa allt och lägga över i köket när dom ska borra i väggen.
För Niklas den smarte kom på att han måste hålla 9 timmar. PUCKO!
Så nu är han sur för jag att sa att jag måste göra det sj, om han inte har glömt har vi en son med!
_____________________________________________________________

Har varit på BVC idag.
7460 gram och 67 lång är han nu.
På 1 månad har han växt 6 cm.
Min stora kille.

Var inne på boan och hitta det hära:



Dove och ett par Tummen brallor till Melwin.

Efter en sväng på boan gick vi den lååååååånga vägen hem.
Just det vi stanna till hos Chris, det blev ett par pinnar.

Melwin sov jätte länge i em så jag fick mycket gjort.
Börja städa poolen där var 21 grader i den idag.
Fixa i mitt trädgårdsland.
Bekämpa orgäs.
Klippte gräset.
Städa i köket, det såg ut som ett bomb nerslag.

Sen vakna lilleman och var inte alls glad, ingen mat ville han ha.
Han har bara ätit 360 ml sen kl 06 i morse, blir det inte bättre för jag ringa Bvc.

Melwin somna kl 20 i min famn.
När kl var 21.30 tog jag han och byta om till detta:



Pyjamsen har han fått av Markus (niklas barndomsvän)


Kvällen har varit nice, och nu ska det bli nice att lägga sig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Frida så var det!! Finns hon kvar?

2009-05-27 @ 07:39:56
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: joanna

Grattis lee till en söt unge :)

2009-05-27 @ 09:05:04
URL: http://ordfylleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0