Sovmorgon & 13 mil hemifrån...

Jag fick sova ända tills kl 12 idag, jag och Melwin.
Melwin är fortfarande lite sjuk, men börjar gå över.

Jag trodde att vi skulle vara hemma idag så jag kunde fortsätta att städa poolen och ränsa ogräs.
Men med Niklas till sambo blir det inte så.
Han tyckte att vi skulle köra till hans mormor i Markaryd.
Det vara bara till att göra sig klar och hoppa in i bilen.
Melwin sov hela vägen upp.

Hans mormor visste inte att vi skulle komma.
Hon blev något glad.

Melwin gillar sin farfar, han tycker om att vara med han.
Så roligt.
Göran (melwins farfar) säger hela tiden att nu är det inte så lång tid kvar tills du kan åka traktor med mig.
Jag tror att Melwin kommer att gilla att vara hos farfar, hjälpa till att köra traktor.

Efter en kväll i Markaryd med mat och jordgubbar med glass körde vi hem.
Det tog inte lånt tid innan jag och Melwin sov.
SKÖNT! :)
Vakna när Niklas skulle backa in till huset.

Vi tror att vi vet hur vi ska göra i köket nu.
Riva väggen, tapetsera, byta ut bänkskivor, måla luckorna, byta vask, byta golv.
Jag tror att det kommer att bli bra!
Det hoppas jag iaf!



Melwin sover gott hos sin mamma!



Melwin och farfar



Niklas som liten!



Sötisen



Vad gör dom??



ÄNTLIGEN EN BILD PÅ MIG :D

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0