Pust, äntligen klar!

Vilken röra det var i köket och damm ska vi inte pratar om sen dom har sågat i teglet.
Men nu är där fint igen.

Kl 07 fick jag gå upp, men sen la jag mig igen, Melwin ville gå upp kl 11.
Vi gick för att mötta upp Niklas på jobb, trodde att han skulle bli glad för att vi kom, men nädå.
Tog en tur till ICA sen för att inhandla dagens middag GRILLAT!

Det blev korv med bröd innan vi skulle börja städa upp och Niklas skulle lägga i isolering så det inte blåser rätt i.
Men fy vad det damma där ute med...
Jag börja och städa poolen, fy vad den är skitig på botten men mitt i allt börja det regna




Men skam den som ger sig, jag skulle städa den hade jag bestämt mig för så ute i regnet stod jag och städa poolen medans Niklas var där inne och titta på.

När det sluta våga Niklas sig ut.
Han är rädd för att huvudet ska ballna :D.
Niklas borra upp en sådan man kan ha vattenslangen på det blev toppen.
Sen var vi hungriga och så blev det mat!

Jag och mina ider dom är bara bäst kolla här:







Tegelstenarna som dom såga bort idag fick bli plattor runt poolen, jag är MYCKET nöjd med detta! :D

Om jag ska vara ärlig så var det Niklas ide att lägga dom så, MEN det var min ide att ha dom vid poolen.
Så utan mig hade dom inte varit där.

En bra ide var denna med:



Anderas har låvat att bygga en trappa, undra när det blir av!

Mitt trädgårdsland växer jätte bra.
Rädisorna är jätte stora.
Dillen är god, persiljan med.
Moroten växer också bra!



Det ska bli gott när man kan gå och ta när man vill ha!



Herregud som det ser ut! Ojdå där sitter Melwin mitt all röran!



Titta vad fint jag har gjort det!



Hoppas att det kommer några solrosor med...

Nu blir det duschen ska se om jag får liv i Niklas så han kan flytta sig i från MIN plats!


Kommentarer
Postat av: annelie

wow vad fint det blev:)

2009-06-01 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0