Lördagen, en trevlig sådan!

Min käraste kom hem i fredags natt.
Snäll som jag var satt jag uppe och vänta på att han skulle komma hem, trött var jag!

Skönt att sova nästan hela natten, Niklas tog lilleman när han vakna på natten.

När jag slår upp ögona på morgonen vad är det då?
Jo jätte tråkigt väder, jaha?
Jag som ville pilla i trädgården nu när Niklas ändå var hemma.
Men det blir inte som man vill tråkigt nog.
Bättre lycka nästa gång.

Niklas är en ängel, han är så hjälpsam när han är hemma.
Han fixa med all tvätten igår så snällt så.
Fast jag hade redan tvättat 3 maskiner och hängt upp dom där ute.
Hehe :)

På kvällen kom Jimmy, Emelie, Gurra och Stina.
Vi hade det jätte trevligt, många roliga diskutioner om allt.
Jätte roligt. Hehe.
God mat var det med, GRILLAT!
Niklas åt 10 korvar inget ovanligt. Men det är han upp i dagen!

Vi titta på eurovision song contest, jag håll på Norge!
Det gjorde Niklas med, fast han inte ville.
Men jag sa till han att han skulle göra det.

Tur för att han vann.

Här kommer bilder i från lördagen!
Just det, Jimmy fick en ny kompis :)



Man kan inte alltid se normal ut



Men Gestapo!



Emelies hand, och Jimmy!



Undra om där är någon snygging på tven?



Jimmy och hans nya vän!



Gustav fick med en ny vän



Men det var ändå bäst att ligga hos Jimmy



Det gillar han!



Emelie och Tisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0