...

Sofie och Lovisa var på besök idag, trevligt trevligt!



Melwin och jag har bara tagit det lungt idag.
Melwin fick potatis idag med, han gillar det kan jag säga.
Jag fick stoppa han annars hade han nog ätit upp allt.
Men det är skönt att det funkar så bra.

Andreas kom på besök nu på kvällen, efter jag hade badat och gett Melwin massage.
Han är för rolig han, hehe... Lilla Andreas...

Melwin håller nog på att bli sjuk.
Han har hostat och näsan är täppt.
Hoppas bara det är nu.
Vill inte att han ska vara sjuk.

Nu ska jag lägga mig i tid för en gång skull!
Jag är nog i sängen innan kl 00!



Mums!



Hallå Mamma!



Gillar det skarpt!

Kommentarer
Postat av: Mad

godmorgon!

vilken räknare menar du?

2009-05-29 @ 05:03:54
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Petra

sån tavla/ram hade jag med, hade satt i bilder så fint o skulle sätta på bottenplattan då SPRACK glaset ! Så ja blev ARG ! Håller på o göra nåt i scrapbooking stuk nu istället utan glas så vi får se hur de blir.. Aldrig tid o göra klart de ju

2009-05-29 @ 07:31:23
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0