Boys Boys Boys

Jag har hittat min favorit låt den är svin bra!
Boys Boys Boys - Lady Gaga!

http://www.youtube.com/watch?v=XXH36Juzwkk

Gå gärna in och lyssna på den :)


Jag skiter i allt vad IPRED lagen säger, jag tänker inte gå och betala för en massa musik. Jag ladda ner Lady Gagas album och där var 3 låtar som var bra. Om jag nu hade köpt den så hade den kostat mins 150 kr. Nänä, jag ska inte vara lag lydig. Kan jag köra bil utan körkort så kan jag ladda ner musik med!

Äntligen har jag fått tillbaka min vagn och glad är jag för det med. Jag älskar den, nu är det inte så jobbigt när man ska svänga nu är det bara till att svänga!

Chris passa lilleman innan idag! Då passa jag på att städa, fort gick det med. Svettig som FAN var jag när jag var klar. Men det blev jätte fint, tur var det. Annars hade jag gjort det i onödan. Nu slipper jag städa i morgon när Niklas är hemma, så kan vi vara med varandra i stället för att städa det är NICE :)

Efter babymassagen passa jag på att gå in på BO OHLSSON, där är man minst 2 gånger i vecka. Hittar snart över allt och snart kan man väl alla priser med. Det hamna tandkräm, myrrdoser (sån som dödar) och luktegott. Vi har en sådan som man sätter i väggen och sen sprider den JÄTTE god döft i hemmet.

När vi gick hem passa jag på att sno lite Syrener med lila och vita, nu luktar det gott! Melwin var jätte trött efter massagen och sov i 4 timmar. Skönt var det för mig, jag passa på att hänga ut tvätt. Det finns inget bättre än att hänga ut tvätten den luktar gott och gratis är det med, och sist men inte minst miljövänligt!

Nu ska jag ta mina lukter och sova!



Mys mys



Jag satt på toa och då fick han ligga på golvet!



Melwin fick en sol hatt för någon vecka sen!



Han gillar sin leksak i bilen! Nu är han tyst om inget annat!



Reklam!



Mina fina blommor!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Jag älskar den skivan, brukar inte vara något fan av sådan musik, men den skivan gillar jag skarpt. Paparazzi och Star struck är mina favoriter. :)

2009-05-16 @ 09:17:10
URL: http://enmynta.se
Postat av: Mamma Lee

Nä jag gillar inte heller sådan musik, men den är jätte bra. Där är många bra låtar...

2009-05-17 @ 23:15:43
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0