Nu behöver vi inte frysa nästa vinter...

Jippy Magnus vann Lets Dance, det blev som jag ville.
Jag pratra med Sara i en timme i fredags det var jätte roligt men först trodde jag att jag hade ringt fel eftersom hon pratar då inte skånska mer. Hon skulle så klart mobba min skånska med. Längtar tills hon kommer ner, ska bli så roligt att träffa henne igen. Hoppas att vi får lika kul då!

I går var det bara till att bära en massa ved med andra ord 8 kubik det är ganska så mycket. Jag är förkyld så jag hade något att skylla på för att jag inte hjälpte till så mycket haha! Pappa var här och hjälpte till Niklas pappa med. När vi var klara med det fortsatte jag med inbjudningskorten DRYGT! Skulle haft köpt färdiga, men det är ändå roligare att göra dom själv. Har gjort 10 har 6 kvar.

Mamma ligger på sjukan, hon har fått lunginflamation. Läkaren trodde först att det var något med henne hjärta men som tur var det inte det. Jag blev rädd när Sally sa det, mamma är inte så gammal 53 tror jag dålig koll.

SÅÅÅÅÅÅ skönt Niklas tog Melwin i natt och gav han mat och ny blöja. Jag bara vakna till sen somna jag igen. Det var jätte skönt, jag somna kl 00 och sov till kl 9 underbart. Hehe, sen somna jag igen och sov till kl 13 då var det dags att gå upp.

Jag fick hjälpa Niklas där ute, men det gjorde jag inte så länge sen gick jag en runda med Chris. Nu sitter jag här och väntar på Niklas har gjort det i 2 timmar nu. Han kommer att mötas av en något sur Lee!

Melwin ÄLSKAR sin nya mobil, han ligger och skrattar sen tar det inte så lång tid tills han sover! Gulligt!



Pappa och Niklas jobbar på, JAG TITTAR PÅ!



Min älskade Pappa som alltid hjälper till!



Svärfar och Pappa kollar så det ligger rätt, det blev ganska så mycket. Men det kommer mer :)



Han är min, ja det står på mössan!



Det kom mera



Då får man såga det, NIKLAS DRA UPP BYXORNA!



En nyfiken hund



Min älskade TEXAS!



När alla jobbar så sover han så gott



Blommerna som hänger på väggen är som jag fick på bb



Jag är så nöjd med den hyllan och det som är under!

Nu kom gubb fan hemma. Det tog bara 3 timmar, sen skicka han att han skulle köra hem. Det tog 20 min att köra hem annars tar det 4 min. Undra vad han körde hem med? Gräsklippare kanske?





Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa det var mycket fint med hyllan och det som står under =) Vad gör ni om dagarna ? Var bor ni ? Hur stor är Melwin nu? Jesper e nog snart över 6 kg gränsen =)

2009-03-30 @ 10:31:17
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0