Lilla Pelwin!

Ja nu är det inte Melwin nu är det Pelwin jag tycker det låter så gulligt. Pelwins moster kallar han för Mel, kärt barn har många namn. Pelwin mår toppen just nu ligger han som vanligt på soffan och sover. Niklas säger att det har han fått efter mig, jag menar HALLÅ jag ligger aldrig på soffan om man säger som så. Eller inte, minst en timme varje dag! Men det finns inget bättre än att ligga på soffan!

ÄNTLIGEN fick Dexter nytt koppel idag, ett Flexi den som är på en rulle. Det var helt underbart att gå med det och det tyckte nog Dexter med för han kunde springa mer. Vi gick ner till Tryde skola och vände där, Dexter var något trött när vi kom hem igen men det var det som var meningen. Sen byta jag hund och gick ute med Texas vi gick bort till fältet och det gilla Texas! Han fick springa runt och leka och det var han nöjd med. Jag satt och titta på han men det gilla han inte för han blev arg och börja skälla på mig. Jag fick ju resa mig upp då blev han jätte glad och började dansa. Haha. Inte klokt att hund fan ska bestämma om jag ska stå eller sitta!

Idag är det  FINAL i melodifestivalen och det ska vi så klart se. Vi ska hem till Jimmy och Emelie och se det där skönt att inte alltid behöva sitta hemma och glo. Gustav och Stina kommer med, trevligt att man är lite fler. Men när Snälla, Snälla låter kommer då är det dags att gå ut och röka! Jag klara inte av det låten! Jag hoppas att den inte vinner, jag ska rösta på Måns för den låten är bra!

Nu har jag inte tid att sitta här mer! PUSS HEJ!!!



MÅNS MÅNS MÅNS! HEJA MÅNS MÅNS!!

Kommentarer
Postat av: Petra

hej hej jag skull ehaft bf 11 dec men så kom han 30 september..

2009-03-14 @ 20:23:00
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0