Är jag trög eller det är så svårt?

I tre timma har jag försökt att fixa min blogg har försökt att lägga in bilder i bakruden och göra den fin. Jag hitta en jätte bra sida på nätet där det står hur man ska göra men jag får inte till det ändå. Det står precis hur man ska göra, men jag kan inte så jag måste vara jävligt dum. Jag som blev så glad att jag hade hittat en sida så det stog hur man skulle göra. SUCK!

Min lilla pojke är hos mamma, jag saknar han så. Jag åket i från mamma kl 01.30 i natt då sov lilla Melwin så gott. Niklas jobbar jätte mycket denna vecka så jag har ingen hjälp i från han, så mamma sa att hon kunde passa han, skönt tänkte jag. Men fy vad det är jobbigt att vara utan han. Men i morgon ska jag hämta han. Mamma kommer med tåget kl 16. Jag vet inte om jag tar bussen vid 8 och åker in till Ystad. Får se kanske...

Niklas och jag körde med hundarna till kabusa skjutfält idag. Skoja inte om att hundarna älska att springa upp och ner för backarna. Detxer blev något trött han la sig mitt backen och håll på att trilla ner. Texas bara yra runder och tyckte att livet var en dans! Fy fan vad det blåste svin kallt var det med. Men jag gick ner i backen och tog lä då var det riktigt skönt.

När vi kom hem kolla jag och Niklas ur mycket vi skulle få tillbaka i skatt jag ska få något på 700 och Niklas den jävelen ska få över 20 000 kr.

Lee - Då kan vi åka på en resa?!
Niklas - Nä, det kan vi inte det är för dyrt.
Lee - Men kan vi inte byta fönstret i köket till ett större?
Niklas - Nä, jag ska spara pengarna på banken så jag får ränta på dom!

Den SNÅLE fan! Inget som jag kom med hur vi kunde göra av med pengarna var bra. Jag sa till han att nu har du råd att vara hemma MINST 2 veckor. Nä det skulle han inte för han skulle bara vara hemma i en vecka. Han är hopplös! Han är ju från landet och det säger ALLT!

Saknar min Melwin massor! Ska snart lägga mig så tiden går fortare tills jag ska hämta han igen...



En fin bild på STÖRET Dexter



Det blev en ganska så bra bild på mina vovvar!



Detxer ville inte vara med...



Ingen bebis... Men snart är han hemma igen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Jag hade oxå stora problem med att få till en ny design på min blogg. På blogg.se finns en blogg som heter designa din blogg. Den kollade jag på. Det tar lite tid innan man fattar hur man ska göra. Jag provade mig fram rätt mycket. Lycka till!!

2009-03-25 @ 07:59:29
Postat av: Petra

jag har oxå testat det hör med att designa min blogg men lyckas inte heller så då är vi lika tröga=) jo det var fina saker där igår, dom har det en gång på våren och en gång på hösten. men de skulle nog vara nåt i kverrestad i april, sa en där. hon trodde 6 april men de står väl nånstans innan.

2009-03-26 @ 07:10:11
URL: http://pesp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0