Kivki

Efter alla dagens sysslor kände jag bara att här hemma kan vi inte sitta.
Det blev som jag ville.
Jag baka en sockerkaka en blå.
Kokte kaffte till Niklas och kallt vatten till mig själv.

Sen bar det i väg till:



Niklas har varit så rolig ikväll.
Det första han säger när vi hade hoppat av bilen:

- Så då är här bara en massa stockholmare
- Fattar dom inte att vi bor här nere för vi vill slippa dom
- Vi fattar var dom säger, men dom fattar inte vad vi säger så det måste vara ett bevis på att dom fattas hjärnceller
- Kolla han tittat i kikare, det är bara för att kolla så himlen är blå och inte grå som det är i sthlm för alla avgaser.

Jag har haft det så roligt idag.

Jag gjorde ju en blå socker kaka efter jag hade ätit lite av det så säger Niklas till mig
- Du har ju fått blå tunga, jag trodde den bara angre kreatur
Jag svara:
- Jaha vadå...
Niklas - Då måste du vara en kossa ju.
Så snäll är min gubbe.



Visst ser den god ut?



Niklas gillar den!



Jag börja få allt fler bilder på mig själv!



Tack för en trevlig kväll!



Så här mycket såg Melwin av kivik!



Är detta inte kypiskt lastbilschafförer??



Piraten



Standar bilden när man är i kivik!



Och en på mig med!

KUDDEN KALLAR!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha. Man behöver inte vara lastbilschaffis för att ställa sig och kissa precis var som helst. Man kan vara bonde....fråga Thomas, han gör precis lika dant!

2009-06-24 @ 07:56:30
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Mamma Lee

Haha, ja men då är det bönder och lastbils gubbar som gör det! Haha

2009-06-24 @ 23:45:31
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0