Jaha...

Jag undra när det ska bli bra väder så jag och Sanna & Theo kan gå ut och gå.
Det ska väl regna hela sommare nu också.
Jag som vill komma ut och röra på mig.
Har inte varit ut och gått sen Sofie och Lovisa var här.

Skattepengarna har komigt nice.
Men dom gå till ränkningar som vanligt.

Jag och Niklas fick massor gjort igår.
Vi såga ner ett träd, måla trappräcket, elskåpet, sliperna och jag olja in ute möblerna.
Jag håller på att tjata till mig ett tält i från boan, den skulle passa perfekt på våran ute plats.
Vi får se hur det går om det blir något tält eller inte.
Plantera lite blommer gjorde jag med.

Niklas körde innan idag, tråkigt att vara själv.
Kommer hem på lördag igen.

Nu vet dom antaglingen vad det är för fel på mamma.
Jag har glömt vad den heter nu.
Men får hon inte ätt behandling så kan hon dö.
Så hoppas hoppas att dom kan bota det nu.

Vi ska till mamma och fika på söndag, hoppas på bra väder för då blir det skogen eller standen.
Sen ska mamma åka till Lund på måndag och vara inlagd tills på Onsdag, kanske till torsdag.
Dom ska ta massa tester och se om det är den sjukdomen hon har.
Hoppas på att dom kan få fram vad det är, så dom kan bota den.

I morgon ska jag till Ystad, Janni tar studenten.
Hoppas att det är fint väder, inte så roligt att vara där om det regnar.

Lite mat hade inte varit fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0