I morgon är det träff igen!

Det är så roligt på träffarna nere på BVC!

Melwin lär sig något nytt vaje dag.
Han har redan lyckats dra i sönder en blomma, öppna kökluckorna, åla sig fram.
Jag har ingen koll på ungen känns det som.
Idag när vi la kvar sängen så åla han sig fram, fy vad tiden går fort.
När han går i sin gå stol är det bara till att hålla undan, han springer på en.
Vi har fått låna mammas hukos pockos stol Melwin gillar att sitta i den.

Igår köpte vi en sandfilter pump till våran pool så nu är den snart helt ren.
Där var 24 grader iden igår skönt!
Hoppas att det är det till helgen med så man kan bada.

Idag skulle jag och Sanna gå ut och gå men så blev det inte, det har fan varit storm hela dagen.
Jätet tråkigt för jag var jätte sugen på att gå ut och gå.

Men nu fick jag lite gjort här hemma, städa och tvätta!



Melwin i sin stol!



Melwin får ligga på golvet när jag ska på toa, konstigt nog är där en dryg Dexter som också ska vara med!



Åka bil!



Haha, bimbo?



Melwin la kudden själv över huvodet och sov vidare!



En fin bild jag tog!



Så här ser Melwin ut när hans pappa ger han mat... Hmm..



Fast det blåser storm ute så sover Dexter och Texas håller vakt!

Kommentarer
Postat av: LINA - blivande mamma

svar: Tack för receptet :) Jag ska absolut testa det, det verkade enkelt men väldigt gott :)

2009-06-26 @ 11:16:39
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0