Hoppas att han fattar nu!

På fredag är det fest kul ska det blir.
Hoppas bara att min vuxna barnrumpa kan skärpa sig.
Men det har jag svårt att tro på.
Jag har sagt till han att nu är det hans sista chans.

Jag ska ha lika roligt om inte roligare som när jag var på sommar natta.
Men det kommer jag väl inte att få för det ska väl Niklas sabba...

Det ska bli roligt att fira midsommar!
Jag ska ut och plocka blommer i morgon.
Ska höra med Chris om hon vill följa med.
Jag måste hitta en krans med som jag kan ha på mig!
Jag ska vara fin hade jag tänkt mig!
:)


Kommentarer
Postat av: martina

hej tittade in här vilken fin blogg och urgullig liten pojke..hitta dig föresten på familjeliv =) ha en bra dag mvh/martina

2009-06-18 @ 17:13:23
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0