Håll i hatten idag blir det många bilder!

Sofie och Lovisa var på besök idag.
Vi gick en jätttttte lång runda var ute i minst 2 timmar skulle jag tro.
Kaffe och kaka efter, MUMS!

Jag har haft städ mani idag :)
Har tvättat alla luckor i köket, FY FAN säger jag bara!
Städat i källaren.
Tvättat.
Målat fin fint i källare!

Fixat med mat till Melwin.
Melwin gillar sin gåstol!
Han sov hos sin mamma i natt!
Niklas kommer hem snart.
Tingvalla i morgon, förfest hos min gåvän!



Här är det roligt att sitta!



Sitter och leker i sin gåstol.



Bra med burkar i från IKEA, mat och efterrätt till Melwin



Knas mamma och knas son!



Melwin vet redan vart man ska titta!



Det var inte poppis att ligga i tvättkorgen! Men jag tyckte det var roligt!



Kan själv :)



Jag får aldig vara i fred i källaren, STÖRET Dexter ska också vara med.



Mitt älskade städredskap!



Hängde upp våra vinterjackor så fint så, där är bara 3 jackor som är Niklas.
Jag tror att jag har för många, men ändå så har jag ingen!



Först gjorde jag så, men det blev inte bra...



Det blev bättre, så fint! Riktigt trevligt i våran källare nu!



Det kom lite på fönstert med, farligt att släppa mig lös med färg



Så coolt det blev på utsidan!



Se så bra det ser ut nu, undra om det är så när Niklas kör och jobbar med!



Och så fint är det här!

I MORGON BÄR DET AV TILL VALLA! :D :D :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0