Glömt att skriva!

Har nästan glömt allt som vi har gjort.
Hmm, lördags??
Just det, jag var på Rallycross med pappa, renga som fan gjorde det.
Men det blev lyckat ändå.
En som vi känner Morgan Nordbeck körde, det gick så där för han, men det var första gången han körde med bilen.
Mamma var hemma hos oss och passa Melwin, så Niklas också kunde göra vad han ville.
Sen var vi med odjuren på stranden i borrby det gillar dom.
Båda två skulle så klart bada, så ni kan själv räkna ut hur bilen ser ut nu!

Söndags, tog mamma till standen och fika, det gilla hon jätte mycket.
Efter det var vill på Willys och handla hem lite mat.
Sen var vi hos Niklas mamma och pappa fick mat och glass, gott.
Sen var det kudden för mig var svin trött...

Idag har vi fixat där ute.
Mycket fint blev det!



Melwin gillar att titta på våran vedspis



Pappa och Melwin



Morgan i sin rally bil



Den röda som Per Eklund kör vill jag ha :)



Roligt!



Det gillas nog...



En glad mamma med en glad son...



Vet ej vart Niklas tog vägen...



Mamma!



Jätte härligt väder!



Solen



EGO!



Där sitter dom och har det bra!



Öhhhh, inte fler bilder säger Melwin



Så glad man kan vara!



Titta fler bilder på mig!



Innan



Efter!
Thojan är borta, ÄNTLIGEN :)
Vi har målat svart på räcket eller vad man ska kalla den!



Titta vad vi hitta i häcken...



Äntligen gillar han sin vagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0