Fötterna i poolen och tidningen i handen!

Gick precis in efter jag har läst tidningen ute på trädäcket.
Det är inte så varmt i dag som det var igår och det är skönt.
Melwin somna vid 13 tiden så jag har hängt upp lite tvätt och in med en ny maskin.

Varför kan man inte bara vinna några miljoner?
Jag skulle behöva en slant eller två.
Har så mycket jag skulle vilja göra med huset.

Vi var hos Niklas päron igår.
När vi körde dit fick jag reda på att i ett hus eller det är nog en liten gård.
Att hon som bodde där hade gått bort, jag ska hålla ögona öppna om det ska säljas.
Jag vill ut på landet så jag kan ha min häst.
Hoppas bara att Niklas vill det med.

Nu är man själv tills på onsdag, då kommer gubben hem igen.
Kl 14 på onsdag kommer byggaren och ska byta fönstret inne på toan.
Jag ska pilla i min trädgård, jag älskar den.
Snart kommer väl alla blommerna upp med!

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0