Äntligen Hemma huset

Det hade jag inte tacka nä till!
Fy fan vad det är fint.
Jag har fått lite tips där i från hur jag vill göra i vårt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så som tvätt stugan med kaklet vill jag göra på våran toa



Gillar det jätte mycket, Niklas var lite tveksam men det ska nog gå att över tala han med!



Barnrumet som dom har gjort ska jag göra lika dant.



En vägg så med en massa färg, vet inte om det blir några hyllor med!

Ojojoj!



Den toan gillar jag!

Nu får vi se om det blir något av detta i vårat hus!


Fler bilder på huset finns på http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectView.aspx?objectid=3KSDD88TRML4KGFP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0