Ung mamma, då är man inte lika bra!

Det är så roligt att se att folk som skiver inne på min blogg vågar inte skiva vem dom är, varför?
Men skit i det.
Det är så här att jag tycker inte att det är jobbigt att ha barn, det är jobbigt att ha en sambo som inte hjälper till som han har börjat med nu, SKÖNT. Allt blir mycket lättare. I lördags tog han med sig Melwin så jag fick sova... Det var på tiden. Men men.
Jag fattar inte vad folk menar med att man inte har livserfarenhet, vad har det men saken att göra?
Jag är en människa som är oftast alltid glad, så tror jag att mina vänner uppfattar mig. Men man kan inte vara glad om den man bor med är sur nästan 24 timmar om dagen. Det går inte att vara glad då. Men äntligen har han ändat sig. Nu ska han bara sluta och tjata om att vi ska ha hmm..

Melwins rum ser inte ut som en lagerlokal mer skönt är det iaf. Jag har städat och gjort jätte fint. Eller jag har städat hela ovanvåningen..

Får skriva i morgon så inte Niklas blir sur för jag sitter här...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bevisar verkligen de fördomar som finns angående yngre föräldrar. En liten jvla kommentar om bl a yngre föräldrar bidrar dig till att göra denna sketna kommentar som huvudrubrik. Letar fel?

Nänä..Det där med yngre förälder har jag också varit. Men med tiden och erarenheten blir man visare. Nog det som menas. Inte att man är sämre som förälder för att man är yngre. Mer att man kanske inte har så stor livserfarenhet när man är yngre som kanske en 30-35 åring har av livet. Därav inte sagt att man är olämplig som yngre förälder. Leta inte fel lee.

Och du vet väl att om man har en blogg får man tåla kritik?

Välj istället det mogna och ta den positiva kritiken av alla kommentarer, och reta inte upp dig på alla små bagateller. Och ta till dig av det som kan vara lärofyllt. Verkar som du och din man hittat tillbaka till varandra, och det är väldigt skönt för er.

Hittar man tillbaka kommer sexlust och annan positivitet automatiskt tillbaka. Det gäller att finna rätt lösning bara! =)

2009-07-14 @ 08:30:20
Postat av: Sanna

Att unga föräldrar skulle vara sämre på att ta hand om sina barn än de som är närmare 30-35 stämmer verkligen inte...

Många äldre som skaffar barn är så inriktade på sin karriär att det helt och hållet glömmer att barnen ska komma i första hand,där är det bara jobbet som gäller och barnet/barnen får anpassa sig därefter,villket jag tycker är helt fel!!

självklart är det bra att ha en ekonmi som går runt,men sen behöver man inte jobba rven av sig bara för det,det viktigaste av allt är endå sina egna barn,som ung förälder ser jag många fördelar,dels har man mer ork är vad jag tror*

plus att man inte barar prioriterar sitt jobb,villket många äldre tyvärr gör..

Ända nakdelen som ung mamma är de som klankar ner på oss,tyvärr tror jag det är mycket avunsjuka..

jag är stolt mamma,har den livserfarenheten jag behöver så det räcker och blir över,har villa,sambo,volvo vad mer kan man önska,har det bättre än många 35 åringar ska jag säga....

jag tar alla ytliga kommentarer men en klakspark,jag vet att jag är en bra mamma även om jag är ung....

så till alla unga föräldrar vill jag bara säga,stå på er.....ni gör ett bra jobb precis som alla andra....

2009-07-14 @ 10:31:25
Postat av: patetiskt

patetiskt..att ni gör en sån här stor grej av saken.. Viktigast att man förstår att det är ett liv man skapar..Och detta oavsett ålder.

Åldern spelar inte huvudsaklig roll, det förstår alla. Alla som är mogna föräldrar. Unga som gamla. Bry er inte om det. Men familjeliv är inte alltid någon dans på rosor. Och det vet vi alla.



Inget att göra stor sak av.



finna bilder lee på dig och din familj



Kul verkar ni haft!



Skönt städa ibland, faktiskt ;)

2009-07-14 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0