Roligt och helt underbart!

Jag har haft det så roligt och trevligt idag.

När jag bada i poolen i går jag ringde jag Annelie och sa att jag bad
a och att det var 27 grader varmt.
Då blev hon så sugen på att komma och bada.
Annelie, Indra, Emma och Sophie var här och bada idag.
Fy så roligt jag har haft det, Melwin med.
Indra är så sör till han.
Hon ska mysa med han hela tiden.
För er som inte vet vem Indra är så är det Annelie gudbarn.

Jag fick bygga ett eget solskydd till mig och Melwin så vi fick skugga.
Fult som fan är det men det funka till det vi skulle ha det till.

Som varmast var det 31 grader i poolen idag, SKÖNT :D
Undra hur varmt det var i luften, det har jag helt glömt att kolla idag.

Texas och Dexter börja bråka i Onsdags, inget ovanligt.
Men denna gången gick det inte så bra.
Halva Dexter trampdyna är borta och skalet på klon är borta bara pulpam.
Så vånan kära vetrinär Nisse kom.
Vi fick söva Dexter annars hade det inte gått att fixa till det.
Han klippte bort skinnen som bara hängde där, ÖRK!
Sen la han om det och Dexter fick en pencelin spruta med.
Han sov ett par timmar lungt och tyst var det då.
Nu går han på pencelin och på tre ben.

Sanna och Petra var här i ondags med, kan bara säga som så TREVLIGT! :D
Mamma kom sen på kvällen till mig och Melwin, min mamma är så underbar!

Jag och Sanna var ute och gick i den stekande VÄRMEN i torsdag, FY FAN vad det var varmt.
Hoppas inte att det blir så varmt mer, det gick inte att röra sig.
Sen kom Janni på kvällen vi åt tillsammans, trevligt besök det!

I morgon blir det kanske loppis i Lövestad vi får se så det inte är för varmt.
Då är det bättre att ligga i poolen och mysa.
Niklas kommer snart hem.
Hoppas att han inte är sur igen.
För då kan han vända i dörren...



Petras Melvin



Sanna, Melwin, Theo, Petra och Melvin



Sanna och Theo



Petra och Melvin



Undra vad Melvin och Melwin pratar om??



Theo vill också höras!



Rengbåge!



Vi har belysning ner i poolen!



Krokodilen och Indra



Melwin myser!



Kolla in min uppfinging!



Vi gör strömmen!



Så skönt tycker han...


Ska gå ner och hålla Niklas sällskap han badar nu mitt i natten, kl är ju inte 02.. Hehe

Kommentarer
Postat av: LINA - blivande mamma

Svar: Usch vad jobbigt att inte kunna greppa något. Det börjar dra sig upp för smalbenen nu så snart kommer jag väl inte kunna gå =p

2009-07-06 @ 07:12:35
URL: http://vackertliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0