Ny bil på lördag!

När Niklas får för sig något ska han göra det på en gång.
Han fick för sig i morse att han ville byta bil, kolla på nätet och hitta en.
Så nu ska vi bytta bil på lördag.
Den nya är en:

VOLVO XC90 2004 2,5T AWD
Fin är den, men jag gillar inte att det är en lite motor.
Då händer det inte så mycket när man gasar.
Så nu är jag inte så sugen på att ta mitt körkort. Haha.
Jag kommer ju att sakna rrd, den är ju så rolig att köra.
Men på lördag ska jag ut en sväng! Woohoo!!!

Medans Melwin sov innan idag så gjorde jag en damm.
Jätte fin blev den. Så snygg så.

Om man kanske ska ta och lägga sig, börjar bli trött...



Nya bilen



Min damm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0