Ett år av saknad...

Idag är det ett år sen Bengt gick bort.
Jag minns det som igår när pappa ringde och sa det.
Pappas bästa kompis, Pappas ändå riktiga vän.
Bengt har alltid varit en rolig typ, han skämdes inte för något.
Han kunde göra nästan vad som hellst.
Det var det som gjorde han så rolig.
Jag som skulle vissa upp min Melwin för han.
Pappa hann berätta för han att vi skulle få barn.
Det händer ofta att jag drömmer om Bengt.
Jag kan tänka mig att han sitter i himmlen med en öl i handen...
Bengt var alltid så rädd om mig när vi var någon stanns.
Han sa alltid att jag var hans dotter.
Det var lite pinsamt, för oftast hade han någon öl i kroppen.
Men Bengt var/är den bästa Bengt!
Vi ses snart igen i mina drömmar!!!

SAKNAR DIG BENGTA!!! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeej är det sant:( Herregud beklagar sorgen gumman vet hur mkt du tyckte om Bengt pusskram Petra

2009-07-17 @ 15:37:12
Postat av: Mamma Lee

Ja det är redan ett år. Usch.. Ja min Bengt!!! Han var så go, men jag dricker en cider för han!!!

2009-07-17 @ 16:21:51
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym



Är du trött på alla dessa gratissidor där man bara får presentkort? Nu kan du istället få pengar så

att du kan köpa vad du vill istället :) och man kan få ut sina pengar när man vill! och det är väldigt lätt att samla ihop, och man får dessutom 100kr att starta med när man blir värvad! Passa på nu när sidan inte är så känd ännu, lättare att värva då!



Så registrera dig nu på : http://www.woopa.se/signup.php?ref=Nataschaaa



Puss!

2009-07-17 @ 22:00:04
Postat av: Anonym

ja dendär Nordbeck. ett orginal får jag säga

2009-07-17 @ 22:39:54
Postat av: N A T A L I E tävling i min blogg pågår nu!

Var med och tävla om ett presentkort på H&M i min blogg! :)



http://natalierolin.blogg.se/2009/july/tavling.html

2009-07-17 @ 23:04:05
URL: http://natalierolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0