Eller jag ångar mig...

I lördags hämta vi nya bilen som jag inte alls gillar.
KÄRING bil, händer inget när man gasar.
Nä jag vill ha tillbaka den andra, min rallybil.
Men Niklas ska nog få igen.
En vacker dag ska jag ta och köpa mig en rallybil och köra om han så det SJUNGER om det...

Vi var och handlade på Willys i lördags, massa gott...
Mamma fick passa Melwin då.
Det blir så mycket lättare när han inte är med.
Och mamma tycker det är roligt att passa han.
Så då kan han lika bra vara där...

Sen var vi hos Pelle och Pyret och grilla, mums så gott.
Mosters lilla gullegris var också där.
Och min ÄLSKADE syster...

Söndags??
Just det vi var hos Jimmy och Emelie.

Måndags, en sväng till svärmor och svärfar.

Tisdags, en sväng till Tyskland med gubben..

Ondags, Tyskland.

Torsdag, Petra och Melwin på besök!



VILL HA TILLBAKA!



VILL SÄLJA!



Färdigt handlat!



Världens bästa Hemi



Världens bästa SYSTER!



En gris på Niklas lastbil...



Hamen i Trelleborg



Hejdå Sverige!



Hejdå Tyskland!



Niklas kom hem med lastbilen idag för han hade fått punka så orkar han inte köra med sin bil hem och hämta väskan så nu har grisarna fått se hur den som tar dom till döden bor...



Melvin och Melwin!

Kommentarer
Postat av: patruska

är det inte ganska dumt att skriva att du kör bil utan körkort? vet att du har skrivet det innan med och att du kanske skiter i vilket men det är faktikst brottsligt. väx upp och ta tag i ditt liv och skaffa körkort istället, eller ge fan i att köra

2009-07-31 @ 12:24:07
Postat av: Mamma Lee

Men du.. Vart står det att jag har kört den? + kan man inte övningsköra? finns mycket som är brottligt!

2009-07-31 @ 15:04:56
URL: http://leenilsson.blogg.se/
Postat av: patruska

nej ursäkta då

2009-07-31 @ 16:21:51
Postat av: Mamma Lee

Så tänk efter innan du skriver tack...

2009-07-31 @ 21:43:53
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0