Bilder!!



Niklas tyckte att Melwin skulle smaka på klubban... Hmm... DET VILLE INTE JAG!



En glad liten skit!



Vi eldade lite i lördags kväll.. Massa små pinnar...



Jag har ALLTID sagt att Dexter är störd, det är han med...



Ja han gilla det iaf...



Niklas står och lyssnar på någon, det handlar om en fönsterputs.



Blöjbyte!



Parishjul...



Äntligen har jag hittat en keps till Melwin, dock är skärmen lite stor...



Coolingen!



Det blev en fönsterputs sak...



En glad ungen han!



Varför vända på sig när man ska sova och sen ligga och kalla på hjälp??

Kommentarer
Postat av: martina o Charlie

oj såg att jag komenterade på fel ställe..hihii.. Kepsen va ju jättefin, letar själv efter en till Charlie men har inte hittat en som passar än..får kankse vänta tills han blir lite större...

2009-07-14 @ 21:23:28
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0