Det blev blött!

Idag vakna jag inte på samma sätt som jag brukar! Det vanliga sättet är att jag är pissig nödig, men den hära gången var det att det forsa mellan benen. Då var kl 06.15, jag gick in på toa det kom mer. Jag gick in till Niklas och sa till han att
- Du behöver nog inte köra och jobba idag.
- Varför inte då?
- Kolla här mitt vatten har nog gått.
- Amen vad fan jag som skulle köra idag.

Haha, Niklas är för dum. Nu gäller han på att jag har skitat ner i sängen, MEN HALLÅ det kan ju inte jag hjälpa :D
Idag kommer våran Melwin eller jag det vet man inte inu, men jag tror det jag tror att jag har börjat få värkar. Det gör iaf ont. Vilken tur vi har, dels att Niklas skulle köra idag kl 14.00 det är inte så länge tills då. Och det är sagt att han skulle komma i morgon den 30/1. HÄFTIGT!

Nu får jag ta och duscha och äta, måste damsuga med. Vi ska vara på BB kl 09.00 sen får vi se vad som händer. Hoppas iaf att han kommer idag!

PUSS Å KRAM!



Snart får vi se han! JIPPY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0