Niklas blev ner sprutad!

Vilket fint väder det har varit idag. Och eftersom det var så fint väder tog vi hundarna och Melwin och gick ut. Vi gick ner till Niklas jobb och passa på att hälsa på farmor. Men som vanligt när vi träffar farmor så sover Melwin. Texas och Dexter var något glad när vi var ute. Dexter hoppa runder som en kanin. Helt galen.

Chris kom på besök när vi kom hem, vi pratar lite om allt möjligt och så titta vi på Bolt samtidigt, den filmen var ganska så bra. Men jag var så trött så jag somna mitt i filmen, så jag hängde inte alls med. Men det gjorde jag inte när jag var vaken ändå. Haha.

Niklas fick reda på idag hur han ska jobba, han ska köra på onsdag förmiddag men kommer hem på kvällen igen SKÖNT! Sen ska han köra Tyskland på torsdag inte lika skönt! Jag vill ju ha han hemma, men vi måste ju ha pengar med. Det kommer räkningar ändå, Tyvärr!!!

Haha, jag trodde att jag skulle dö av skratt i dag. Jag skulle byta på Melwin men så gjorde Niklas det ändå. Och det ångrar han sig nog nu. Han stod och byta på han så säger Niklas att det är bra att vi ha en skötbädd som man kan torka av, Niklas var klar och skulle sätta på blöja på Melwin då hör man bara PRUTTTTTTT! Melwin bajsa ner hela Niklas arm och det kom bajs på hela golvet säkert 1 meter i från bordet. Fy fan vad jag skratta, jag har inte haft det så roligt på länge. Melwin såg så nöjd ut efter!

Lilla Melwin bara sover hela tiden, det är inte mycket han är vaken. Jag satt i soffan när jag kollade på Beck och väntade på att han skulle vakna, jag vil ju mysa med min lilla pojke. Och till slut så vakna han! Han skulle ha mat, som vanligt! Han var vaken en stund den somna han igen, nu ligger han i sin vang och sover. Han har växt 3 cm på 10 dagar, stl 50 passar inte mer nu. Hehe...

Älskar mina KILLAR!



En stolt PAPPA!



Denna gången gick det bättre! HAHAHA!!!



Vackar du!



Han är så fin!



Håller fast sin elefant som han fick av sin Mormor!

Kommentarer
Postat av: tant

hahaha stackars niklas.. haha det e till att man är snabb med blöjan:P haha fyy:):)



saknar er puss tant lillemor

2009-02-10 @ 12:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0