Han är så fin!

Jag och Niklas fick mysa själva igår när vi gick och la oss. Det var ritkigt skönt. Melwin la i sin egen säng, han sov där i 4 timmar sen ville han ha mat och sen sov han i vår säng. Niklas trodde inte att det skulle gå att han skulle sova i sin egen säng men det funkar jätte bra.

Det har inte hänt så mycket idag, var hos Jimmy och Emelie. Melwin hade det bra, Jimmy och Emelie turades om att hålla han. Han bara sov hela tiden, en snäll pojke vi har. Än så länge iaf.

Jonas, Annika och töserna kom och hälsade på. Melwin fick jätte fina kläder. Tråkigt nog var han lite ledsen när dom var här. Men han hade nog ont i sin mage då. För nu sover han som en stock.

Markus kom ikväll och hälsa på. Melwin fick en jätte tuff pjamas. Men en haj på! Vi tittade på Melodifestivalen, men skoja inte så DÅLIG Carolin af Ugglas låt Snälla, Snälla va.. Jag trodde att jag skulle dö när jag fick höra att den gick vidare. Riktigt dålig var den. Det är ju pinsamt.

Nu är kl mycket dags för kudden!



Melwin myser på mammas axel



Ojdå jag somna



Idag vill vi titta med! Hihi



Mamma och Melwin morgon myser



Mamma blev lite bättre på denna bilden!



Pappas val av body!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0