Min födelsedag blev lyckad!

Todde att jag skulle få sitta här själv och uggla men så fel jag hade!
Massa sms och telesamtal idag. Syrran och min systerson ringde och sjöng för mig så jävla gulligt!
Sally (min andra syrra) och hennes pappa kom och hämta mig dom tyckte inte att jag skulle sitt här själv och uggla. Melwin och jag har varit i Äsperöd idag. Hemi och Melwin busa jätte mycket. Innan har inte Melwin gått när man håller han i armarna men nu sen han har sett Hemi gå han som tusan, han bara går och går. Hoppas att han går snart! Jag fick en påse av Sally men ett ljus i som det står I stället för en blomma, När du tänder detta ljus , kan du känna doften av den bukett jag tänkte köpa till dig två skumbollar som amn lägger i badet och ett mjölk choklad får fuska någon dag och äta det! Hihi. Så det är vad jag har fått idag, fick 500 kr av pappa när jag skulle till Ullared. Hoppas att jag får någor av Niklas men, vet att jag ska få av svärmor och svärfar. Mamma får jag av när jag träffar henne. Ååå min Tant kallar mig för tant nu... SUCK!!!
Snart blir det kudden, vill hitta på något roligt på lördag men vad?? :D



En gammal fest bild!!!



Herre nävla vilken mage jag hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0