Kallt!

Det är ingen värme ute precis, men fy vad det är mysigt med snö. Jag bara älskar snö!
Skulle ner i byn och växla pengar till Niklas och hämta mina SKOR. Innan jag skulle gå skicka Sanna om vi skulle ses. På med alla varma kläder och fram med mina ÄLSKADE snö skor, dom är såå varma och sköna kanske inte dom snyggaste.

När vi kom ner i byn kom Sanna, Petra och Marie. Vi blev många så kul att träffa folk. Vi gick en sväng i Tomelilla. Bestämde att vi ska ses snart igen. Sanna kommer nog på söndag, våra gubbar är ändå och jobbar.
På måndag är jag sambo/barn ledig. Tant (annelie) ska passa Melwin. Melwin älskar tants gubbe (tåby), haha det gillar inte Annelie, hon menar på att hon kände mig först! Haha!

Jag tog med min kamera idag så lite bilder blev det allt. När vi kom hem satte jag Melwin i snö för JAG ville ha bilder på han i snö. Han skulle inte sitta still han kröp iväg! Pappa kom då, jag fick en blomma och en ljuslyckta!
Så jag har fått ett paket att öppna nu! Hihi




Från höger: Petra Marie Sanna & Jag

Petras Melwin Sannas Theo Min Melwin Mariea Lukas halvsov ville inte störa han med blixten!


Första gången i snö!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Hur har du det den 6 Januari? Jag är ledig då för det är ju röd dag. Kram

2009-12-17 @ 20:35:24
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ok. Men då kan vi ju kolla närmare på det efter nyår. Kram

2009-12-18 @ 07:44:45
URL: http://finskamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0