Julkänslan är på topp!

Nu är granen inne med och den är klar. Ska bli roligt att se Melwin imorgon när han kommer ner och ser den. Han vet inte om att den är där. Hihi. Jag kommer kanske få jaga han hela dagen. Som det snöar vi har väl fått 15cm snö nu, och det har så klart börjat blåsa med. Prata med Niklas nyss det har tagit 20 min och köra till stora herrestad, sprätt upp för alla backa han är glad att han körde tidigare. Usch!
Det gick inte så bra för Niklas när han skulle köra till jobb, bilen ville inte stanna så han kasa in i rundballar haha! Kanske ta och byta till vinterdäck, blanka sommardäck är nog inte så bra. Det får bli på fredag när han kommer hem. Tror att mina skor kommer i morgon, HOPPAS!







Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Ja det är riktigt coolt :D

2009-12-17 @ 00:49:14
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Jessica♥Mamma till Leia

Åhh, så mysigt med julgran. Mannen min vill absolut inte ha de, så vi skippar det.. Tills Leia vill ha. :-)



Ja, du får lägga in några länkar . Ja tycker de är bäst att ha alla bloggar man är inne på där . Så hittar man dem snabbt o lätt..

KRAM

2009-12-17 @ 01:17:00
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud vad fint det var med allt julpynt. att julpynta och slå in julklappar är det bästa jag vet :D Sen att öppna dom med såklart ;)

Hur tyckte Melwin det var första gången snö? kallt? :P

Kram

2009-12-19 @ 11:59:00
URL: http://loooviisaa.blogg.se/
Postat av: ewa

fin sida villken härlig fam.och underbara kort

2009-12-20 @ 00:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0