Kladdkaka...

Idag kom det besök till oss.
Djurskyddsinspektionen och det gick som en dans.
Dom tycket att hundarna hade det jätte bra, det var bara att vi fick göra en ny koja till dom.
Men annars gilla dom hundarna, konstigt nog föll båda för Dexter.
Så nu vet man att myndigheterna tycker att odjuren har det bra.
Nu undra jag vart grannens pappa ska anmäla oss till nu, Polisen?
För detta kom han ingenstans med. HAHAHA!
Som jag gottar mig :D :D :D :D :D :D :D
Kommer han fler gånger så tänker jag säga till han att jag pratra inte med folk som inte vågar anmäla i sitt namn!

Kladdkaka, grädd och coca cola blev det hos Petra och Melvin.
MUMS!
Det var trevligt att träffa Sanna och Theo igen.
Så klart Petra och Sanna med.

Jag sitter och tänker på om jag ska ta och skaffa bilddagbok, alla tycks att ha det.
Det är kanske lättare och lägga upp bilder där.
Får ta reda på det!

Vi ses, sa hon som gottar sig åt grannes pappa :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va bra att det tyckte att de hade det bra. Annars har jag inte mycket över för djurskyddsinspektörer. Tycker att de inte gör sitt jobb när det behövs och dömer ut stall där det fattas en cm i takhöjd. Sen att hästarna eller de andra djuren mår hur bra som helst skiter de i. Kram

2009-08-11 @ 20:57:18
URL: http://finskamumin.blogg.se/
Postat av: martina

oj vad skrämmande att någon bara kan anmäla på det där viset...gud jag hade blivit rasande..sjuka människor!

2009-08-12 @ 21:59:02
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0