Jag älskar min nya frilla!

I lördags kom Janni och hämta mig för att sen köra till hennes jobb och fixa mitt hår.
Jag är så nöjd med det så det är sjukt!
JAG ÄLSKAR DET!





Detta är bara så cooolt!!!

Melwin var hos mamma i lördags, vi var ute och åt.
Sen körde vi hem och titta på tv.
Och sov en god natt sömn!

Isöndags var det städa som gällde.
Niklas byggde mer på staketet så nu är där inte så mycket kvar.
Jag möblera om i sovrumet och flytta Melwins säng.

Melwin sov hela natten utan att vakna en gång, det var så skönt!
Första natten på länge han gjorde det.
Så det får bli att han sover där inne...

Kommentarer
Postat av: martina

ja det är där..har du varit där nån gång eller?

2009-08-17 @ 15:18:41
URL: http://charliesmorsa.blogg.se/
Postat av: Petra

Skitsnygg frizz =) Ska du till ystad imorn? fikan ? Kram

2009-08-20 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0