Man ska inte kasta sten i glashus, men ska inte kasta sten i KYCKLINGHUS!

Det är inte klokt med allt glas dom hitta i maten.
Jag blir rädd ska man inte kunna äta vad man vill eller??

Vi var på BVC idag.
5970 gram stanna vågen på, och 61 cm lång är han nu.
Jag har fått börja lägga undan 62 bodisar, han är ju stor nu.
Vart är min lilla bebis?? Borta...

Chris hängde på när vi skulle till BVC skönt med sällskap!
Vi är ute och går varje dag när Niklas inte är hemma.
Jag har ju några kg kvar som ska bort! Hihi...



Han hälsar till kameran!



Han ska inte ligga för han ska minsan sitta!



Han får ha haklapp när han äter sin ersättning för han ska alltid spotta och ha sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0